Uncategorized
Nicol Kremers is de laatste tijd lekker bezig op social media…

Nicol Kremers – door vaste kijkers van Massa is Kassa ook wel ‘Nicolleke’ genoemd – is niet zomaar iemand die na een tv-avontuur stilletjes uit beeld verdwijnt. Integendeel. Waar anderen verdwijnen in de anonimiteit na een reality-hype, heeft Nicol zich opnieuw uitgevonden. En hoe. Wat begon als een turbulente relatie met de flamboyante vakantieparkmagnaat Peter Gillis, is uitgegroeid tot een geheel eigen merk: Nicol Kremers, de zelfstandige contentmaker met een flinke dosis lef én een groeiend publiek.
Van villa naar volgers
In de tijd dat Nicol nog aan de zijde van Peter Gillis schitterde,
kwam ze regelmatig in beeld. Vaak vergezeld van luxe etentjes,
fikse discussies of een cocktail aan het zwembad. Maar achter die
glitter leek meer te schuilen. Sinds de relatie op de klippen liep,
heeft Nicol haar leven een verrassende draai gegeven. Geen zielige
terugtrekking in anonimiteit, maar een stevige stap richting de
spotlights van het internet.
Met inmiddels ruim 116.000 volgers op Instagram heeft Nicol
bewezen dat ze nog lang niet uitgekeken is op het publieke leven –
en dat het publiek nog niet klaar is met haar. En eerlijk is
eerlijk: ze weet precies hoe ze haar volgers moet boeien. Waar veel
influencers vooral vertrouwen op selfies en filters, pakt Nicol het
creatiever aan. Haar content springt eruit: visueel sterk,
zelfverzekerd en met een stijl die je niet snel
vergeet.
Geen doorsnee kiekjes
Wat Nicol onderscheidt van de rest, is dat ze haar online persona
tot in de puntjes heeft uitgedacht. Ze kiest niet voor de veilige
weg, maar voor originaliteit. Haar video’s en foto’s zijn
opvallend, professioneel en vaak nét even anders dan je verwacht.
Dat maakt haar profiel interessant – of je nu fan bent of niet.
Veel van haar content is gericht op een volwassen doelgroep. En nee, dan hebben we het niet over kooktips of knutselideeën. Nicol richt zich op het type content waar een flink aantal mensen op zit te wachten – al zullen ze dat niet altijd hardop toegeven. Ze weet haar uitstraling commercieel in te zetten, en dat is precies waar tegenwoordig veel geld in omgaat. Denk aan exclusieve contentplatforms, betaalde samenwerkingen en strategische promotie. Slim bekeken.
Ondernemerschap in eigen hand
Wie denkt dat Nicol alleen maar voor de camera staat, vergist zich.
Achter de schermen is ze druk bezig haar business uit te bouwen. Ze
laat zien dat het mogelijk is om van je uitstraling én
doorzettingsvermogen een winstgevend verdienmodel te maken. Zonder
tussenkomst van tv-producenten of managers pakt ze nu zelf de
regie. Een moderne ondernemer, gewapend met een smartphone en een
scherp gevoel voor wat haar doelgroep wil zien.
En dat haar aanpak werkt, blijkt wel uit de cijfers. Elke nieuwe post wordt binnen enkele minuten geliket en besproken. Haar volgersaantal groeit gestaag, en in de commentsectie is duidelijk te zien dat Nicol zowel bewonderaars als critici aan zich weet te binden. Controversieel? Misschien. Succesvol? Absoluut.
Eigen koers
Wat ook opvalt, is dat Nicol zich niets aantrekt van wat mensen van
haar vinden. Daar waar anderen zich druk maken om meningen of
negativiteit op social media, lijkt Nicol vooral gefocust op haar
eigen koers. Die no-nonsense houding – waar ze ook in Massa is
Kassa al om bekendstond – trekt een specifiek publiek aan: mensen
die houden van authenticiteit, flair en een tikkeltje
rebelsheid.
Ze blijft trouw aan zichzelf, ook als dat betekent dat ze buiten de gebaande paden treedt. Geen excuses, geen terughoudendheid, gewoon doen waar zij zich goed bij voelt. Dat maakt haar interessant, zeker in een tijd waarin veel online persoonlijkheden dezelfde kant op lijken te gaan.
Meer dan een ex
Nicol bewijst dat je ook zonder tv-programma of bekende partner je
eigen podium kunt creëren. Waar ze eerst vooral bekend stond als
‘de vriendin van Peter Gillis’, laat ze nu zien dat ze veel meer is
dan dat. Ze is inmiddels een zelfstandige vrouw met een eigen
volgersschare, een herkenbare stijl en een sterke online
aanwezigheid.
Ze inspireert daarmee een hele generatie vrouwen – en mannen – die zich niet laten beperken door hun verleden. Nicol laat zien dat je ook zonder mediabureau, zonder groot marketingteam en zonder traditionele platforms succesvol kunt zijn. Gewoon, door slim gebruik te maken van wat je hebt: jezelf.
De toekomst van Nicol
Wat de toekomst voor Nicol Kremers zal brengen? Dat is lastig te
voorspellen. Maar als haar huidige koers iets duidelijk maakt, dan
is het dat Nicol zich voorlopig niet laat wegcijferen. Of het nu
gaat om social media, contentplatforms of misschien zelfs een eigen
kledinglijn of productlijn: het podium is van haar. En ze weet
precies wat ze ermee moet doen.
In een wereld waar zichtbaarheid goud waard is, heeft Nicol haar plek veroverd. Niet als bijrol in het verhaal van iemand anders, maar als hoofdrolspeelster in haar eigen show. Beelden op de volgende pagina:

-
Uncategorized3 months ago
Presentatrice Viviënne van den Assem ligt in de tuin te zonnen
-
Uncategorized3 months ago
Het internet ontploft door looks van Alexia in een wit topje op Koningsdag
-
Uncategorized2 months ago
Britse Media doen onthulling over Madeleine McCann
-
Uncategorized1 month ago
Freek barst in tranen uit na verdrietig nieuws
-
Uncategorized2 months ago
Vriendinnen vervelen zich en doen dit in de Albert Heijn
-
Uncategorized1 week ago
Vader gaat gast die fatbike heeft ontnomen van zoon achterna
-
Uncategorized1 week ago
Ondertussen in Lang Leve de Liefde: Jeffrey raakt onder de indruk van Claudia
-
Uncategorized2 months ago
Vrouw Michael van Gerwen is zwanger van deze man